Framtids planer..

Som rubriken lyder.... mina framtidsplaner!

Bor i skåne, jobbar som ortoped, har egen gård med ett parhästar kanskee nån inhyrning, man o 2 barn såklart ;))
Min gård är mitt hus, stallet & lösdriften som sk vara GIGANTISK med träd o kanske en liten bäck :'D
Ska ha ett litet mysigt stall bara, inget avancerat.
En nordis som ska va verkligen gigantisk! & varsin ponny till ungarna.
Jag ska ha en j'vla massa pengar!
träna & tävla nordisen, om den vill :D Träna lite NH & trickträning.

OCH JAG SKA HA EN FET SYSTEEMKAMERA 8D

hihih.. ITS MY DREAM..

Kommentarer
Postat av: Feliciaaaaaaaaaaaaa

Låter fett najs ju! ;)

2011-10-29 @ 14:05:47
URL: http://hewonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0