i'm home!

hemma från stallet nu (:
red två hästar , sparkel och mirå! :3 kännde lite på sparkel eftersom jag aldrig ridit henne förut. gjorde lite skänkelvikningar i trav och skritt medan jenny hoppade mirå. det gick faktiskt ganska bra jag känner ju henne inte rikitgt än men hon började lossna i slutet. sen fick jag pröva mirå också (: jag skulle trava av honom bara. sen hoppade vi en liten bana runt paddocken ^^ han bockade lite efter en kombination, men jag satt kvar :D sen red vi tillbaka och medan jennys mamma red ut på hennes BIIGA häst så hoppade vi med vatten i munnen ch så ^^ vi fixade även maten också (:

lånade två bilder av jenny på miirå och sparkel så dom bjuder jag på :)



mirå ^^



sparkel ^^

foto: isabella bergh. http://cassechuck.blogg.se/

/victooria

Kommentarer
Postat av: Olivia

söta hästar!

2011-11-02 @ 19:50:21
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0