NY....

sämst uppdatering idag på hela blogge från allas sidor men men så är det när den där skolj*veln tar upp nässtan hela dan..

iaf så red ju jag idag..
vill helst inte prata om de eftersom de gick sop dåligt. hade lukas då..det ända han gjorde var att spinga runt runt, har sket fullständigt i de jag gjorde, han hade besämmt sig innan..
men han är en vår ponny, och tjurig!
aja jag kom hem och fick en random middag, pytt i panna och hamburgar ^.^
jag tror inte jag har sakt de här men min dator pajjade igår :/
men precis innan jag skulle äta började mamma snacka om att vi skulle länma in den eller köpa en ny , och fem minuter senare kommer pappa in med en NY laptop åt meej!! :''D
fatta va glad jag bleev!
så nu sitter jag här och skriver :))))


aja vi hörs imorron, byyeee♥


here you have it! :D


/en super glad victooria!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0