Svaren!

Kajsa om MINI FRÅGESTUND!:
Hur började ditt hästintresse?
När började du rida?
Hur gammal är du?
Har du egen häst? 
Håller du på med något annat än hästar? 

:)

svar:
1. asså jag vet inte riktigt, men min mamma och min syrra red när dom var mindre så det kom väll därifrån. sen hade vi en travhäst vi var delägare på men han dog 04-12-07...
2. när jag var 6 år har jag för mig eller nått runt i kring där (:
3. jag är 13 men fyller 14 den 31 december
4. nej tyvärr.. men söker medryttarhäst och jag rider på ridskola
5. ja jag spelar fotboll också men just nu har vi paus eftersom det blir mörkt så fort på kvällarna ch det är kallt ute :/


Hanna :) om MINI FRÅGESTUND!:
1. Vad tkr du om mig? (a)
2. Vad ska jag fråga när jag vet typ allt om dig :////?
3. Är du in löv right now? (a)
4. Vrf är du denmestunderbarastesötastesnällaste personen på jorden?

Ilu! <3

svar:
1. du är helt asum! den underbaraste personen på jorden! lavyaa♥
2. ahhaha xd
3. jag tror dee ... :$ hhi xd
4. har fått de från dig älskling!♥

Ilu too..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0