vick: plugg plugg och ännu mer plugg -.-'

sämst uppdatering idag..
men kan inte sitta vid datron HELA tiden
ska fixa lite tidsinställa lite oftare (:
denna vecka blire mäst plugg..
spanska läxa tills imorron , soprov på torsdag, engelskaprov på fredag
bara jag som HATAR skolan?
den tar ju bara upp all tid D:
jag och joss var flum idag.. xd
som vanligt eller?
vi ska spinga ner och hämta glass,
jag puttar in jossan i dörren (inte så hårt)
sen springer jag nerför trappen i racerfart och in i köket, medan jag asgarvar och slänger mig på golvet, joss gör samma sak.
sen ska jag putta in skärbrädan. på den stog ett smörpaket som jag inte såg , så jag fick smörpaket över
mig -.-
när vi tagit glass och gått upp , börjar jag skratta efter en stund och välter ut all glass över hela mig -.......-'''
tröjan och byxorna vart full i choklad sås medan joss sitter berdvid mig och as garvar ....
haahha xd
höres imorron nu ska jag plugga spanish.
min och jossans fina förlovning's ring :')
fråga inte, kolla facebook... Victoria Englund@FB


Kommentarer
Postat av: Josefin

HAAHHAHAHAHAHAHAH

2011-10-04 @ 19:18:37
URL: http://ryttarnamedhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0