v: fy för åttan...

hela helgen är nu fullspeckad (:
imorron är jag med jossan och frida, kaanske sover där , vet inte (:
sen på söndag åker jag med towa på birsta eller är med jennifer , får se :)
idag blir de väll mys och godis tajjjm :D eller så är jag med nån kompis.
har även en svenska berättelse som ska bli klar tills på måndag, hälsa läxa tills nästa onsdag, kemi prov nästa vecka, och matte tills på måndag.. längta ALDRIG till åttan...
men jag fick faktiskt E på fysikprovet :DD frövånad , trodde jag skulle få F eftersom jag suger på de, men as nöjd :DD
chill dag på skolan, inga jobbiga lektioner förutom kemi, och TVÅ fysik lektioner D: på en fredag seriöst? :((

aja nu ska jag inte tråka ut er mer.. hööres! :)

gammal bild på simbaa :D lång katt o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0