v: i'm back

blir ett snabbt inlägg nu eftersom jag verkligen måste plugga spanskaa...
red ju igår :) joss fota så bilder kommer ikväll!
gick helt okej faktiskt! på slutet gjorde vi som en liten tävling.
den går ut på att man börjar hoppa över 6 sockerbitar. (för er som inte vet vad de är de som vita ''klossar''  i palast man kan bygga upp hinder med ^^)
sen efter som tar man bort en sockerbit och tillslut är det bara en kvar. virre sprang på sidan när de bara var en kvar :( men annars gick de super! :)
vi höres ikväll då jag LOVAR er bilder! :)
bajj bajjj!
jag och virre :3
bara så ni vet är inte jag nå vidare bra på att hoppa så ni får inte mobba min sits ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0