Vick: baad...

ååh fyy
känns som huvudet ska sprickas, fryser, trött, kan de bli värre?

tror att jag snart ska checka tv och bara mysa..

uppdateringen i helgen har varit super dålig! har varit hos maja hela helgen och då vill man ju passa på att hitta på saker istället för att sitta vid datron, eller vad tycker ni?
har inte haft tanken på tidsinställa, men aja hoppas ni överlevt!

ååh ännu värre, glassen är sluut DDD:
desperat tjej här! i need my ice-cream..
okej så tjock är jag inte men.. ändå D:
maja får skicka bilder sen helgen så slänger jag upp dom så fort jag fått dom (:

juste!
red istället för towa i lördags, hade tingan.
gick grymt, pigg och frammåt, toppen!
vi hoppade en lydnadsbana, alltid lika kul
börjar få upp gnistan för hoppningen nu! :D
förut var den låg men det går bättre och bättre och blir roligare och roligare :D

nej nu ska jag sluta tråka ut er med min ointressanta inlägg, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0