vickan: D:

det enda jag gjort idag är att plugga fysik , men vad gör man inte för att följa med jossan till zaritsa imorron ;)
så bilder kommer, måste sätta kameran på laddning bara!
imorron kväll kommer bilder sen i tisdags, bättre sent än aldirg ;)
skolan var chill, inga jobbiga lektioner, så jaa..
känns som att bloggen inte alls hinns med nu denna veckan,
har fullt upp alla dagar :(
imorron till stallet, fredag ska jag kankse vara med hanna (min kusin på http://thatsthewayyoudoit.blogg.se/ ) och sova hos farmor och farfar som inte har nån dator D: så ingen update i helgen isf, men det kommer ett eller två inlägg lördag kväll, eftersom jag är hemma då ^^
sen på söndag ska jag göra nått med laget, 12-19 så de kommer ingen uppdatering då heller D:
men men ...
nu ska jag hoppa i säng (duktig jag är!) och försäka sova direkt :)
bjuder på några bilder!
usch så fuul!
som sagt , BJUDER ;))
flaawaahh
jag bara ÄLSKAR denna bilden på jossan , såå fin hon är!!
see yaaa♥

Kommentarer
Postat av: Söderblomma:)

Gud så fin bild på dig Jossan!:D

2011-10-19 @ 14:32:47
URL: http://dressageponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0