äckel maaaat D:

sitter här med julia nu (y) vi har käkat glass, chokladgegga typ ;p tjocka number one eller vad? ;)
varit på skolan idag som vanlig. skulle först till tandläkaren... hade bara tråk lektioner idag ;/ förutom bild sista lektionen , värsta slapp lixom ;) det har regnat hela dan.. duktig som jag är har jag tappat bort min jacka så jag frös baaara liiite (a'
skit mat idag... ris med fett klumpar. det första jag sa när jag kom in i matsalen var:
- ska man äta det hära ? ;o
julia: - jag toor de o.o
skulle träna ikväll men har fortfarande lite ont i halsen så vilade idag och kör imorron istället!
vi hörs ikväll eller imoron , byebeyebyebeyebyebye
/victoriaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0