Bilder!

har nyss varit ute och fotat med hanniii , slänger in några bilder längre ner.
assåååå jaaag är as hungriiig :( vi måste ätaa nått nuuuuu hannnaaa DDD:

okej tillbaka till dagen c; vaknade runt halv tolv kanske, åt frukost och satt vid datorn (a' sen stack vi ut. tog bilder på massor olika saker. aja nu ska jag lägga in bilderna och äta nått ;p

byebye




ni får vrida på huvve för min skull eftersom jag är stolt fotograf ^^










photo by meee , förutom sista bilden ^^

okej, nu ska ni få skratta lite , jag BJUDER totallt!!





mobba mig inte :(

/victoriaaa

Kommentarer
Postat av: Joooss

AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA VAFAAAAN??? :OOO

2011-09-11 @ 18:58:48
URL: http://ryttarnamedhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0