emma; glömde såklart kameran i stallet -.-

chuu :)
Tog en maaassa bilder + filmade lite i stallet idag, men såklart glömde jag kameran i stallet :(
bajs!!
Övade lite på bugningen med lilleman, han var super duktig <3
Släppte även honom lös i paddocken & han hade vääärldens damp xDDD
Det är så jävla kul när han dampar loss ;)
Verkligen fetttt duktigt!
Sen hämtade jag in Stulka och vi red ut på lektionen, tog inte garpur xD
Gick jätte bra :) Haha, vi red förbi några ponnier/storhästar.
Och det är en SKIIITSTOR storhäst som är as snygg som kommer typ galopperandes
emot staketet och typ tvärstannar, så stulka blev såklart jätte rädd, haha -.-
Men gud, den storhästen är som sagt skiit snygg!
Fux, jätte fin trav, kan ju..galoppera fort xD?
Sen tog jag inte garpur och annie och jag red ut en snabbis innan det blev kolsvart,
gick jätte bra, han var inte överdrivet het som han brukar va när
man rider ut vilket är ett stort + !
Övade lite halter & halvhalter, och han töltade rent.. jätte mycket <33
Börjar verkligen på kläm på tölten nu :D
Blir bilder imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha aww det va Regazoni :) han har lite damp och så, vi såg när han dampade loss haha :D men snygg är han!!

2011-09-22 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0