emma; hoppa upp utan hjälm på en oinriden häst!

Kan ju berätta en liten historia som hände i somras, haha.
Hängde med en kompis upp till stallet och vi red på hennes lille ponny,
det gick jätte bra osv.
Sen skulle vi rida på hennes halv-inridna häst,
eller ja, vi höll typ på att rida in honom då xD
Och hon red lite på honom, skrittade runt & travade.
Sen skulle jag rida.
Tog på mig västen och hoppade upp, skrittade några varv
och kände att nåt var fel, att mitt hår va lite luftigt hahah XDD
Sen ba "VAFAAAAN JAG HAR JU INGEN HJÄLM PÅ MIG!!!"
Hoppade av och tog på mig hjälmen, och skrattade ihjäl mig XD
Sen hoppade jag upp igen!
Hästen heter Eko Earth och är en gammal travare :)
Tur att han är så satans snäll, annars hade jag nog inte skrivit detta
inläggt, hihi :)
Jag & "Eko" samma dag, några minuter efter jag tagit på mig hjälmen ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0