emma - utan dig är jag inget♥

Jag hoppas du älskar mig lika mycket som jag älskar dig♥
Ridpasset idag var U N D E R B A R T.
Red ut i skogen, skrittade igång honom i minst en kvart, började sedan tölta..
I början var han sjukt passtaktig, men red massa serpentiner och han tölta rent,
helt underbart..
ni som inte läst min gamla blogg..
Vi har jobbat med tölten i 3-4 månader nu, i början så... HAH. vill inte ens prata om det!
Sprang typ iväg i grisepass, var passtaktig som f*n osv,
och nu bara med en ordentlig uppvärmning i skritt och han är lite passtaktig i början
men sedan blir han ren i tölten, helt okej höga benlyft och han har T.O.M börjat
gå ner i form, helt överlycklig ♥♥♥♥
blev bara töltträning idag, och massa skritt i skogen.. var så sjukt mysigt,
jag älskar min häst, mer än något allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0