Emma; vem är jag :]?

Chu c;
(min islänning och jag, som ni får reda lite mer på längre ner i inlägget)
Är ny här och kan väl typ "presentera" mig, eller vad man ska säga. Haha ;]
Jag heter emma, som ni ser i rubriken, är 13 år och bor i småland, i nån
liten ort som heter mönsterås! Ni som rider islandshäst kanske känner igen namnet
och strokkur(islandshästförening)
Jag har mina hästar på en ridskola som heter kaggetorp.
blir värsta ego inlägget ju >: Så snackar om mina underbara hästar istället :D
Kan väl börja med Garpur;
Garpur är en islandshäst som är lite annorlunda, haha... Kommer till det sen,
Garpur är en helt underbar häst, dock "LITE" ouppfostrad, men vi jobbar på det!
Han är 12 år, Fyller år på hitlers födelsedag :( :( :( Han är nog lite minihitler
endå, garpur är fett envis när det gäller allt, men det jobbar vi på ;)
jag håller på och töltsätter honom vilket jag hållit på med
i 3-4 månader :] Går bara bättre och bättre för varje dag som går,
helt fkn underbart ♥
^ garpur förra veckan nån gång.
Har haft honom i ett år om exakt om en vecka♥ ett helt underbart år
(även om jag knappt kunde få honom att gå framåt dom två första månaderna,
men det hör inte hit, för det är bara hemskt att tänka på HAHA XDD)
Garpur är rätt slö när man rider honom i en paddock, men han blir bara piggare & piggare :D
I skogen gör jag allt för att han inte ska sticka iväg i passgång när vi ska galoppera!
(google it! Om du inte vet vad passgång är :DD)
Min lilla knasponny, men jag älskar honom sååå mycket♥
Värsta putti-nutti inlägget ju XD
Nu till min shettis lilleman;
Lilleman, eller Marabou som han egentligen heter är en liten shettis på åtta asballa år!
Lilleman är typ svart med afro-man som är typ ljus/mörkbrun.
Denna bilden är också taget nångång förra veckan!
Har inte haft honom länge alls, sen i slutet av juni♥
Håller på och tömkör honom lite och tricktränar honom.
Håller på och lära honom att buga, det går toppen :D
fettsnygghäst.se ;););)
Finns väl inget mer & säga om honom, han stressar väldigt lätt upp sig :[
Men bara man pratar lugnt med honom så brukar han lugna ner sig :D
Är VÄÄÄÄLDIGT sällskapssjuk -.-'
och de sista; JAG HAR HUMOR :D
HAHA, fail inlägg :/ Men vet inte riktigt vad jag ska skriva XD

Kommentarer
Postat av: Maja Hansson

M..... Tack....... :/ man verkligen "ler" nu.....

2011-09-15 @ 17:45:33
URL: http://kovlandsponny.blogg.se/
Postat av: Maja Hansson

M..... Tack....... :/ man verkligen "ler" nu.....

2011-09-15 @ 17:46:17
URL: http://kovlandsponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0