fredag med towa :DD

helloo :D
sitter med towa nu :) var hemma hos henne förut  men då började de åska så jag var tvungen att springa hem sjulv i regnet och åskan själv och dra ut alla el-saker så dom inte pajjade för då skulle jag dö D: sen ska vi leta efter min portfoli från typ 1-6 ;) massa failade ritbilder och såå xd ikväll blire film när towa gått hem tror jag.
sover hos hanna imorron eftersom vi ska ha kräftskiva här och då vill inte jag vara hemma ;)) meeen, hannas mamma ska hit också så det blir FF för oss :D förutom anton och fredrik då men dom sitter ju bara inne på fredriks rumm och spela typ xbox eller dator (:
vi ska svulla godis och checka filmer, kommer uppdatering där ifrån, självklart :D
men nu är det bara 14 minuter kvar D: (fråga inte ... o.o )
byebye
/victoriaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0