Haallå!

Tjeena! Hahah uppdaterade inget igår eftersom jag somnade direkt efter jag kommit hem från Birsta.. xD
Köpte ett linne,  ett par gråa musbyxor och de nya vinter kjäng/stövlarna som finns på hööks :D JättenöjD!

Sedan idag då, skola först sedan hem till Vickan en stund också vidare till stallet.

Hoppning idag, hade Cappe, gick faktiskt SKITBRA! Han var frammåt,lyssnade bra.Förutom i börhan, då sket han fullständligt i mig. Seeedan gick det bra, Hoppade högst 60.. Hade mycket kontroll,. Haha Marikas specielité är voltarbete,skänkelvikningar och dom jäkla TRAVBOMMARNA! Haha, men det är faktiskt nyttigt ;)

Näe. Nu ska jag kolla på bloggar,DV, duscha, PLATTA HÅRET som jag lovat tjejorna i min klass.. Sedan äta ;)

Hade bäääst!♥ / jossaaaan
Zaritssssa Zaritsa! Nu gick det att ladda upp EN bild. -.- hah men nu ser ni lite hur hon ser ut (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0