Hallåhallå!

Heejsan! Josefin Lindgren heter jag, Velijobeli på Dayviews! Ni undrar säkert vad det här är för blogg. Jo, det ska jag berätta.
Det började med att Jag Victoria Englund ( presentation om henne sedan ) satt och funderade.. Vi kom fram till att vi måste dela med oss av våra galenskaper! Då skapade vi denna blogg. ryttarna med humor. Maja hansson är med också. hon presenterar sig också.
Men här kommer ni få videos,bilder och öven texter. Uppdaterar om dagen och så. Vi har humor på elit nivå! ;)

Om mig. Jag är 14 år, bor i sundsvall, går på ridskola. Söker medryttarhäst för fullt, då jag inte får en egen. Jag kommer uppdatera dels om mitt sökande, och om dagen och så. ROLIGA saker prioriteras!


Ni som följt mig på DV vet om en ponny vid namn Flame som jag älskade över hela mitt hjärta.
Dock togs hon bort i februari pga utslitningar i benet. Jobbar fortfarande på saknaden,
Men, nu slänger jag in en bild på Flame, och såklart flum bilder!
När jag gjort det ska jag länka denna blogg, hämta något att äta och hoppas att NÅGON iallafall bryr sig i att titta ;)
VI höörs! / Jossan♥ ( ska fixa header,design såna här kommentar saker o allt. ha tålamod! )
PÖSS! HIHIHIHIH o.O
Flame.<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0