presentation om victoria och trigger!

Hej Hej victoria här även kallad vickan ;)
jossan har redan skrivit varför vi startade denna bloggen så jag tänker inte skriva igen, det blir så jobbigt för er att läsa ;p aja what ever över till mig.
Victoria Englund heter jag och är en 13 årig tjej, fyller 14 i år, alltså 97:a. jag bor i sundsvall , lika så dom andrahär på bloggen. jag gör allt från att rida till att vara med kompisar, fota och spela fotboll. jag är en ganska glad tjej , men jag kan ha mina dagar ibland då jag är sur och grinig. jag går i 8:an på bergsåker skola.

över till hästarna...
Jag rider på ridskola och har gjort de från 7 år tillbaka. rider på sundsvalls ridklubb. har en favorit häst där som heter frans, men som jag oturligt nog är förstor på.. gillar även merlin, han är inte lätt , man får jobba lite med han, men ändå är han helt underbar.  mer var det väll inte att säga om ridskolan :))
en bid på frasse och mig :)
och en bild på mig och murre :')
nu till Jindo ''trigger'' :)

jag har även en medryttarhäst som jag rider 1-2 dagar i veckan. vi gör allt från att rida ut i skogen, dressyra lite, hoppa små hinder och jobba löst. Han är ett envist gotlandsruss som närsom helst kan få för sig att bara vända och galoppera hem igen. men ändå är han helt amazing. han är 13 år och är född 04/04/98. vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.
ska hoppa in i duschen nu efter att varit i stallet och ridigt murrepurre (merlin) , uppdaterar senare :)
höres
/victoriaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0