KAOS

Ja, allt är kaos nu. Emma o Maja har slutat vilket jag tycker är sjukt löjligt..
Sluta inte blogga pga ETT bråk.
Och vickan har tydligen bloggpaus (?)

Och om maja o emma INTE kommer tillbaka och vickan inte tar upp bloggandet bloggar jag själv vilket kommer bli tufft. Vi satsar verkligen på denna blogg, och det går inte när jag är ensam, inte i nu läget.

Jag kommer inte sluta. jag kommer stå kvar vad som än händer. För jag behöver ibland skriva av mig och förstå att folk iaf läser lite och som förstår min situation.

Kanske eventuellt kommer jag ta in någon ny och se till att det  här inte händer igen. Isf lägger jag ner den här. För bråk vill jag inte ha.

Sedan var ju bloggen min och vickans idé, vi valde att ta in Maja, men hon kunde inte uppdatera pgs personliga saker. Då valde vi att ta in Emma och Maja trodde att vi tog in henne för att hon skulle ta Majas plats. men så var det INTE. Vi ville ha mera uppdatering!

Så Maja. var inte sur! Vi skulle ALDRIG låta nån ta dn plats. Du kommer alltid va med för att du va med från start!

Men jag ska snacka med alla. Får se  hur det blir. Kanske tar in någon, kanske inte.

DET SISTA JAG VILL ÄR ATT NI SKA BLI FÖRVIRRADE HAHA, OCH INTE VILJA LÄSA FÖR ATT DET BLIR SÅ RÖRIGT LIKSOOM..

Men vi hörs. I love you♥

Kommentarer
Postat av: anonym

det är ju det som ä problemet, du tar in folk hela tiden!



//en på bergsåkers skola

2011-09-29 @ 11:01:16
Postat av: --

Tycker det är ganska konstigt då ni tar in några nya. Det var mycket bättre då det bara var du, Maja och Viktoria. Har faktiskt slutat läsa nu då Emma är med. Emma har ganska tråkiga inlägg, men det är riktigt roligt att kolla och läsa på den här bloggen. Det är roligt då det är mycket inlägg och sånt. Men bara så ni vet så har bloggen blivit så mycket dåligare då ni tar in nya folk och Emma! Emma är väldigt tråkig och dum tycker jag. Jag vet om vad hon har gjort mot Maja. Riktigt dumt att ni ens har valt att ha kvar henne och Maja får sluta. Visst Maja valde det ju men ni vet ju varför hon slutade.. Ni ALLA borde ju bestämma vilka som ska få gå med och inte bara en eller två av er. Utan ALLA. Det är ju faktiskt en gemensam blogg och inte bara någons då någon får gästblogga typ. Jag tycker att ni alla borde bestämma om ni vill ta in någon eller inte. Tänk på Maja också..



/ Elin

2011-09-29 @ 11:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0