Maja: Hej...

Nu kommer sägert Victoria/Emma/Jossan bli jättesura på mig... Men hej i alla fall. Det är jag som är Maja med den vita hästen som aldrig uppdaterat..
I alla fall..
Jag heter Maja och jag är en 13årig tjej som bor i Kovland. Jag har en ponny som heter Dobby som jag snart haft i ett år. Jag tränar trickträning med han och det går riktigt bra :)
För ungefär ett halvårsen var jag aktiv innom hopptävling, men sedan blev Dobby sjuk så då blev det en lååång paus.
Innan jag hade Dobby hade jag en ponny som hette Lotus. Jag fick han när jag var 3.5 år gammal. Vi var tvugna att avliva honom den 18 Februari 2011 på grund av fång. Han vart 11år (skulle ha blivit 12 den 4 Maj).
Det va allt jag hade att säga... Är sämst på att berätta om migsjälv... Men hoppas ni fick en liten inblick om vem jag är :)
Min finaste Dobby och jag <3
Foto: Victoria Englund


Även en random bild som jag slängde ihop lite fort :)
På bilden längst ner till höger bugar han ;)
Foton: Victoria Englund

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

bloggen blev jätte fiin ! ska vi följa varandra ? :D

2011-09-16 @ 07:29:36
URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0