Ridningen idag :D

sitter här nu och käkar kaka efter att ha tagit en varm dusch, för att slippa mitt iskalla rum :( intressant? jo jag vet :D
idag red jag ju murre  :)) gick bra ibland och ibland inte, han var ganska stretig och ville inte jobba från början, men på slutet började han lossna och ge med sig. vi gjorde lösgörande övningar. framåt var han iaf , som han inte brukar vara.. för några gånger sen gick han inte framåt, lyssnade absolut inte på min skänkel, ignorerade den HELT. dessutom hade inte jag nått spö.. så det gick inte speciellt bra men det var då de ;)
vi gick på volten nästan hela lektionen idag. på den öppna delen gjorde vi skänkelvikning och på den delen mot väggen skulle vi öka traven. gjorde detta i bägge varven. sen skulle vi göra skänkelvikning igen på den öppna delen, efter det skulle vi galopper på den andra delen och sen bryta av innan vi kom mot den öppna delen. ni kanske inte förstog ett skit vad jag skrev nu, eftersom det vart ganska rörigt men aja de får ni leva med xd
nu ska jag hämta lite gurka :'D finns det nått godare? svar nej! hhihi känner att jag äter hela tiden :(
men byebye hörs imorron :)

/victoriaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0