hemma!

hejsan på er :)
idag har det hänt ganska mycket, så jag kommer inte gå in på detajler för då kommer det bli en jäääätte lång text..
iaf idag var jag med jossan , direkt efter skolan gick vi till coop och köpte en kartong piggelin och KitKat, sen gick vi hem till henne käkade glass och bullar :3 tjockar iknoow! sen gick vi typ till lekparken och gjorde massor med saker där! :) filmade även lite med jossans mobil , som hon får lägga upp när hon orkar! :D
MAJA VART ÄR DU??! DDDD:


vart bara tvungen ;3 hon har ju inte skrivit någonting :(
ikväll har jag bara skypat med joss. ska snart hoppa i säng nu om jag ska orka upp imorron.. vaknade 5 i åtta idag, börjar tjugo över ^^ oppssiii (a'
hörs imorron!

/victoriaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0