vick: HELGEN!

denna helg kommer bli asum!
 

idag hängde jag med maja hem efter skolan, vi åt flingor och mjölk, sen drog vi vill the stable...
vi duschade dobby och gjorde han riktigt fin!
han var ROSA på rumpan o.o


vi hade bestämmt att vi skulle ta tricktränings bilder idag men vi tänkte..
nej nu drar vi ut och rider lite! :D
så de vart ridbilder ist.
maja har redan lagt upp några få av dom 250 bilder jag tog, dock har vi rensat några.
imorron drar jag till stallet och rider istället för towa eftersom hon är på konfirmationsläger..
sen drar jag vidare till stan för att göra något med fotbollslaget på torget
sen hem och packa och vidare till maja, sover där och de kommer massor med bilder :333


asum helg!!


lav yaa<3



foto - maja hansson 2011

/viccckkk

Kommentarer
Postat av: Maja Hansson

erkänn, du älskar den bilden :3

2011-09-30 @ 22:56:29
URL: http://kovlandsponny.blogg.se/
Postat av: DressageJFH

super härlig blogg! :D

2011-10-02 @ 00:04:02
URL: http://dressagejfh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0